Tema: Re: Rusijon su masina
Autorius: ĄŽuols
Data: 2009-06-09 14:39:09
Buvau pasidareis įgaliojima su Įmonės antspaudu. Važiuojant į
kaliningrado sritį niekam jis  nebuvo įdomus. Šiaip tai yra kažkur
internete standartinis blankas, kurį užpildžius pasirašote, dedater
anspaudus (jei auto įmonės) ir jis turi galioti. Jis reikalingas tik
sustabdžius milicininkams. Kadangi manęs nestabdė, tai nežinau ar tinka.
PAsienyje muitininkai išrašo laikino įvežimo pažymėjimą ir jį gražini
išvažiuodamas iš rusijos. Įpatybė yra viena - vairuoti rusijoje glai tik
tas,kuris įvežė automobilį - t.y. kirto sieną sėdėdamas prie vairo.
Vairuotojo duomenys syurašomi tame laikino įvežimo pažymėjime.