Tema: Re: q:patarimu
Autorius: Rutele
Data: 2009-01-20 21:37:17
Ne sala, bet Ispanijoj - kur nors Almerijos arba Murcia regionuose. Grazus
balti miestukai kalnuose, kur galma issinuomoti namuka, aisku masina reiketu
nuomotis taip pat, pasivazineti aplink ir pan. Jura, zvejyba, maudynes,
saule.
Arba Portugalija, kur nors pvz Faro. Melynas vanduo, baltas smelis...