Tema: Re: q:patarimu
Autorius: sadzikas.lt
Data: 2009-01-19 23:54:55
Buvau Ispanijoj, netoli Barselonos Loret del Mar miestelis.
Aisku ne sala- taciau ispudi paliko dideli, pradzioje paskaiciuos
atsiliepimus galvojom bus blogiau, nes tipo ten daug rusu ir t.t. bet poto
labai dziaugemes ten nuvaziave.
Daug pliazu aplink ta miesteli ir mazu ir dideliu gali pasirinkti pagal
nuotaika.

Pagrindine gatve prikimsta klubu, viesbuti geriau nuomotis kur nors toliau
nuo pagrindines gatves.

Na ir pagrindinis privalumas, kad gali aplankyti Barcelona- man tai nerealus
miestas.
Vaziuociau ten pat dar kart:) Kelione perkant Frankfurto oro uoste kainavo ~
1000eur dviems, 4* hotel+pusryciai+vakariene