Tema: Re: daug kroviniu is Rusijos.
Autorius: SvP
Data: 2013-06-27 16:26:50
Trumpai tariant bibiene , kaip pries 15 metu sakydavo mano grupiokas is
rAkiskio...

"Kauno Budulis"  wrote in message news:kqfoet$djs$1@trimpas.omnitel.net...

ale kurva tu matka...
isiskaiciau ta DK posta priemes alaus..
nu akurat tavo mintys uzpuole...

"Zinau, kad sis newsas mires, bet pabandau ir cia:"

nu joptvajmat'...
PABANDYK tu gal kur baro tualete, ar masinoj.... nu ira tu vietu... svarbu
morcius butu.

issilavine gi vadybininkai dabar.... gramatni achujennai...
ne tai kad seni krusenos - ir vaira suko ir vadybininkavo

DK postas - kokia tai, mergaite nagus lakavosi (o gal berniukas)