Tema: Re: Kokios sankcijos uz velavima
Autorius: Nabletas
Data: 2010-06-08 10:07:04
Aciu  Povilai uz prablaivintas emocijas.
Aisku liudna kad nutinka TAU bet ...
Mano tevukas tokias atvejais daznai sakydavo kad:  Jei tik tokios problemos
musu gyvenime butu ...

Bet tai nereiskia, kad nereikia stengtis neklysti. Geriausia prevencija
pries klaidas mano nuomone atsakomybes jausmas.

Geros dienos visiems