Tema: Re: Kokios sankcijos uz velavima
Autorius: Nabletas
Data: 2010-06-07 13:51:33
sutartyje yra TIK pristatymo data, o velavimo salygos sutartyje neaptartos.
:( Aisku cia pamoka i ateiti. Bet... sis klausimas lieka atviras.
Vezejas pasiule 10% nuo sutartyje irasytos sumos. Mano pozicija vezkit per
TNT oro siuntas ir pristatykit laiku.
Vezejas ginasi kad cia kalte ne jo, o partnerio, kad is Prancuzijos krovinys
isjudejo ne i Lietuva, o i Graikija.
Aisku kiaulystes desnis: si vezeja rinkausi del to, kad galejo graiciausiai
atvezti :)
Norejosi kaip geriau gavosi kaip visada.