Tema: Re: dar syk apie "zalia korta"
Autorius: Povilas
Data: 2010-06-03 14:48:07
As dar syki pasikartosiu - buvo ivykis Lenkijoje ir jokiu regresu nebuvo!
Reikia viena karta suprasti,kad draudikas neturi teises irasyti I savo
sutarti jokiu punktu priestaraujanciu Draudimo Istatymui - o ten aiskiai
parasyta,kad jie neturi teises daryti jokiu islygu. Bet jei mums yra
patogu,kad ant musu sprando jotu draudimo bendroves, tada trikekime tuom ka
jie sako.Tik man vis neissitrina is atminties atvejis, kai BTA I mano
uzklausima apie zalios kortos kaina, pranese, kad jie nebepratesia su musu
imone sutarciu - nafig jiems reikalingi tie kurie kisa nosi I svetima kisene
:(