Tema: Re: dar syk apie "zalia korta"
Autorius: R.S.
Data: 2010-06-03 09:17:40
Cia kaip visada DPK, paaiskina viena istatymo punkta, o draudikas remiasi
visai kitu – padidejimas rizikos apie kuri klientas privalo informuoti.Ir
draudimo sutarty nurodo, kad imoka paskaiciuota remiantis tuo kad klientas
TP naudosis tik LR ......., o atsitikus ivykiui jis kompensuoja
nukentejusiam ir pagal si sutarties punkta ir draudimo istatyma pateikia
atgalini reikalavima.Pati popieriu – zalia korta, DK privalo isduoda
nemokamai. Taip pat pats polisas galioja visoje ES, net ir be zalios kortos.
Bet kalba eina apie regresinius ieskinius..