Tema: Re: Sulaikytas krovinys
Autorius: tomas
Data: 2011-05-30 00:59:05
NicMC wrote:

> 1. Kodėl jis sulaikytas?

po pokalbio su lietivių firmele, persiunte jie toki laisko teksta, kury
gavo is vokietijos:

"we had to stop whole cargo of this container because of all marks and
numbers not as indicated.
nearly all cargo can be released now, because we got confirmation of cnees.

still no reaction /confirmation from cnee:

3) 260 kgs  - marks NM  (for destination Klaipeda)"

> 2. Kas tie lietuviai ir kokį ryšį jie turi su tuo kroviniu?

kai pastu atejo vokas su dokumentais, 'bill of landing' popieriuje radau
lietuviskos kontoros kontaktus. Kaip suprantu, tai yra tarptautines
kompanijos atstovybe lietuvoje, ir butent ten reikia ieskoti savo krovinio

> 3. Kas vežėjas ir kodėl vežėjo problemos rūpi jums?

Indijoj pardavejas perdave prekes per ECU Line. Vezejo problemos man
nerupi, taciau pagal induso atsiustus popierius ir rasytus laiskus
supratau kad geguzes pradzioje krovinys turejo buti Klaipedoje.
Pradejome patys ieskoti. Indusas kai perdave pervezimui prekes, manes
reikalavo net 2 tel. nr, nes sake tokia tvarka (vietine logistikos imone
to reikalavo), kad atgabene krovini prisiskambint galetu.. va todel ir
pradejau ieskot nesulaukes skambucio.

> Imho labai paparsta situacija, jei laikas nespaudžia. "Vežkit ką norit,
> kur norit, kaip norit. Mes sumokėjom už pristatymą į Klaipėdą, kai bus
> ten - duokit žinot. Visais kitais klausimais - pas netoli kremliaus
> gulintį(ilgai) žmogelį.

Va cia ir blogiausia, jog uz siuntima mes nesumokejom. Procesas buvo
toks, jog suderinom prekes kieki/kaina su indusu, jis parase kiek
kainuos transportavimas iki klaipedos. Kaina tiko, tai pervedem uz
prekes, o uz siuntima sake reiks susimoket atsiimant.
Tai va ir baisu kad jie ten kainos neirasytu is oro.

Rytoj ryte susisieksiu su indusu, kad paimtu is vietines firmos koki
nors popieru, kuriame parasyta musu sutarta kaina, kuria reik moketi
atsiimant