Tema: Re: Sulaikytas krovinys
Autorius: Schaumschlager
Data: 2011-05-29 23:20:53
Is pardavejo (indu) parsisiunciat detalu packing list'a.
Kadangi, itariu, konteineris - Hamburg laisvojo uosto (freihafen) zonoje,
tai i atskira muitines prieziuros teritorija konteineri gabenti nereikia.
Kreipiates i bet kuria muitines-ekspedicine bendrove, reziduojancia
Hamburg-Freihafen, ji suformina T2 iki jusu nurodyto Lietuvos muitines
posto. Atsisiunciate "fura" i Hamburg (tik, kad isvengt nesusipratimu, jusu
krovinys jau turi buti paskutine pasikrovimo vieta), po krovos darbu -
pirmyn i LT. Na, del absoliucios ramybes dar galima pasitikrinti, kad
transporto priemones kroviniu skyrius turetu muitines plombavimo lyna /
vietas.
Dar is smalsumo - kokiomis Incoterms-2010 salygomis sudaryta
pirkimo-pardavimo sutartis?