Tema: Re: www.zaliaskiemas.lt
Autorius: Budulis
Data: 2009-11-05 23:58:47
dde Povilai...
jei nx, tai nx... ir siunti - be skrupulu. (naujokai isizeis)
nu jei labai jau mandagiai tai
"nenoriu bendrauti su jumis -arba irodykitre savo"
nu kazkas tokio,
bo cia visi poxujistai, tolerantiski,
(isskyrus GayBoy is o.a.b) nu kurva ir as jo netoleruoju.
ir aplamai galima su zmonemis bendraut.
tik humoro jausmas ne STANDARTINIS turi but apdovanotas.
o visa kita px...
tolerancija nelendant i akis,
neirodinejat savo tiesu gerbiant zmones.
zinau as o.news jau ~20 metu...

 aj nx... einu stalkeri lost