Tema: Re: www.zaliaskiemas.lt
Autorius: Povilas
Data: 2009-10-30 10:25:00
O Tu man pasakyk is kiek sunkveziniu atsirado Transekspedicija, Svoris ar
koks Autostartas? Visi pradejo nuo to,kad sedejo viename kabinetuke ir eme
viska kas tik papuola i rankas. Bet buvo labai daug pasiryzimo dirbt ir
entuziazmo!
Taigi,gal nereikia dabar taip kategoriskai teigti,kad 3 zmones ir 3
sunkvezimiai yra labai mazai ir tokias firmas reik smerkti. Dabar jau vyksta
rinkos persidalijimas ir dar visai nera aisku kas sugebes geriau islaviruoti
per visa sita krizini perioda ir kas pasirodys uzsakovams priimtinesnis :
koks nors DSV ,kuris nesugeba atsiust CMR-u per kelis menesius,bet patys
dulkina visus kaip tik gali ar tos mazytes ekspedicijos,kuriose dirba zmones
_sau_ !