Tema: Re: INFO. Elektroninis deklaravimas.
Autorius: Povilas
Data: 2009-02-04 21:27:30
"Dichkis" <projects@apcargo.lt> wrote in message
news:gmbgvd$59f$1@trimpas.omnitel.net...
> Jeigu siusies, kaip pasto siunta, tada tavo prekes deklaruos arba TNT arba
> UPS'as. Jeigu prekes siusies, kaip paprasta siunta, tada jokio skirtumo
> pas ka deklarauotis ir visada Welcome i APCargo:)
>
> Siaip dar yra klausimas del mokesciu, kadangi siunciantis, kaip pasto
> siunta, yra nustatomi mazesni mokesciai, bet ten kiek man zinoma zaidzia
> ir siuntinio svoris..
>
> Jeigu idomu, galiu pasidometi pas muitininkus.

As pats bene 8 metus uzsiiminejau ismuitinimais,tai siek tiek ta visa
virtuve zinau.Bet tai kaip issidirbineja UPS deklarantai,tai jau yra per
daug.Nesinorejo del keliu simtu litu uzvedinet skundu tirados  per
proceduras ir muitines laboratorija,bet siuntejui JAV ,atraportavau
rastiskai kaip elgiasi ju pasirinktas "partneris".