Tema: Re: INFO. Elektroninis deklaravimas.
Autorius: Dichkis
Data: 2009-02-04 09:43:41
Jeigu siusies, kaip pasto siunta, tada tavo prekes deklaruos arba TNT arba
UPS'as. Jeigu prekes siusies, kaip paprasta siunta, tada jokio skirtumo pas
ka deklarauotis ir visada Welcome i APCargo:)

Siaip dar yra klausimas del mokesciu, kadangi siunciantis, kaip pasto
siunta, yra nustatomi mazesni mokesciai, bet ten kiek man zinoma zaidzia ir
siuntinio svoris..

Jeigu idomu, galiu pasidometi pas muitininkus.