Tema: Re: Mirusių kalbų fonetika
Autorius: F00F
Data: 2009-10-04 21:46:14
Romas Z. wrote:

> Man kažkada irgi buvo baisiai įdomu, kaip skambėjo lotynų, kai ja kalbėjo
> neitiv spykeriai. Aišku, lotynų vis tiek turėjo būti kažkuo panaši į
> italų, tai galima įsivaizduoti, bet vis tiek...

Lotynų tai kaip ir dabartinė kalba beveik -- daugelis
raštų buvo ja rašomi, ji yra katalikų (ir, tikriausiai, ne tik) bažnyčios
kaip ir oficiali kalba (taip pat ir šnekamoji -- pamaldose ir apeigose),
todėl yra perimamumas. Aišku, tartis tikriausiai
pasikeitė. Bet kaip skambėjo tokios kalbos, kurių ryšiai su dabartinėmis
ne tokie žymūs -- tokios kaip šumerų, akadų, asirų...