Tema: Re: Don't take it for granted.
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-06-28 20:30:39
Eilinis lituanistų plaukų subinėj ieškojimo veiksmas. Tegu jie kaimo bobulei paaiškina, kad ji negalvoja, kad lis, o mano, kad lis. Bobulė trumpai paaiškins, kur jiems eiti. O juk kaimo bobulės mūsų kalbą ir išgelbėjo.

Beje, "įgauti galvenas" man patiko. Aš įgaunu galvenas, kad reikia čia dažniau padiskutuoti :)

galvó|ti, ~ja, ~jo
1. mąstyti, protauti, svarstyti: ~ju, ką daryti. ~k negalvójęs, vis tiek reikia eiti.
2. įgauti galvenas (apie linus): Linai ~ja.
~jimas (1): ~jimas apie savo ateitį.
~tojas, ~toja dkt. (1)

man|ōti, måno, månė
1. būti kokios nuomonės, būti įsitikinusiam: ~a÷, kad rytoj bus gražu. Ką tu apie jį ~a¤?
2. galvoti, mąstyti: Daug månančių, mažai išmanančių (flk.).
3. ketinti, žadėti: Ką ~a¤ daryti, baigęs mokyklą? Jis visai nemånė pasiduoti.
månym|as (1): Mano ~u, jam ten ne vieta