Tema: Re: matmenys ar ismatavimai?
Autorius: Romas Z.
Data: 2011-03-29 23:50:10
Išmatavimai - išmatų išskyrimai į aplinką ;)

O tavo veiksmai ir procesai, man regis, yra vienaskaitinis žodis.

matãvimas sm. (1) K → 1 matuoti 1: Gylio matãvimas BŽ449. Vieno, dviejų,
trijų matavimų dydžiai Z.Žem. Dumčius atkakliai laikėsi senovės ir pripažino
tik matavimą per juosmenį P.Cvir.
apmatãvimas sm. (1) → 1 apmatuoti:
1. Valstiečiai pareiškė matininkui, kad apmatavimą jie laiko dvarininko
siekimu ateityje užgrobti valstiečių žemes rš.
2. refl. BŽ449.
išmatãvimas sm. (1) → 1 išmatuoti 1: Žemės išmatavimas R123.
numatãvimas sm. (1); N → 1 numatuoti 2.
pérmatavimas sm. (1) → 1 permatuoti 2: Nenorėjo to sklypo ir perpus
pasidalyti, nes kiekvienas tikėjos, kad, kai būsiąs žemės permatavimas, tą
gabaliuką, be abejo, primušią prie jo daržo A.Vien.
primatãvimas sm. (1) KI72; GŠ25 → 1 primatuoti 2: Kirpimo detales reikia
lengvai sudaigstyti primatavimui rš.

matmuõ sm. (3b) matavimo dydis, mastas: Namo mãtmenys (ilgis, plotis ir
aukštis, išreikšti ilgio vienetais) DŽ. Vitrininius ir kitus didelių matmenų
stiklus pernešti reikia ant virvių rš.

"Tomas"  wrote in message news:ims5t3$5fd$1@trimpas.omnitel.net...

respec.
aciu