Tema: Re: tikslinė teritorija, kaip tai nustatyta Lietuvos Respublikos pelno mokesčio įstatyme
Autorius: malgis
Data: 2011-03-09 11:34:03
http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=388664

8) netesybos, išskyrus netesybas, gautas iš užsienio vienetų,
įregistruotų ar kitaip organizuotų tikslinėse teritorijose, ar tų
teritorijų gyventojų;

http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=390605

8) default interest, except for default interest received from foreign
entities registered or otherwise organised in target territories or from
residents of such territories;

tikslinė teritorija > target territory

Algis