Tema: Re: Sakinio interpretacija
Autorius: GK
Data: 2011-03-01 15:03:33
On 1/03/2011 11:32 PM, Junda wrote:
> Sveiki, toks sakinys:
>
> WE RESERVE THE RIGHT TO ASSUME, AT OUR SOLE EXPENSE, THE EXCLUSIVE
> DEFENSE AND CONTROL OF ANY MATTER OTHERWISE SUBJECT TO INDEMNIFICATION
> BY YOU.
>
> Ar teisingai suprantu, kad norima apmokėti ir tvarkyti gynybą, kurią
> šiaip jau turėtų apmokėti kitas asmuo (you)?

Būtų naudingas kontekstas, pav. kas kalba?  Gal žmogaus darbdavys?
Jeigu taip, aš manau, kad darbdavys aiškina darbuotojui, kad įmonė
sutinka savo sąskaita apginti darbuotoją jei kažkas (gal klientas?)
iškels ieškinį prieš darbuotoją dėl nuostolių ar žalos atlyginimo, už
kurį paprastai darbuotojas turėtų atsakyti pats (OTHERWISE SUBJECT TO
INDEMNIFICATION BY YOU).