Tema: Re: Klausimėlis dėl latvių
Autorius: GK
Data: 2011-02-16 09:15:09
Vien LV agent8ra man ai6kino, kad jų Mokesčių inspekcija labai juos
tardo dėl kiekvieno vertėjo, kris bendradarbiauja su jais, reikalauja
viską žinoti apie visus vertėjus, ir jie (vertėjai) turi įrodyti, kad
jie kažkur (atitinkamoje šalyje) moka mokesčius už pinigus, kuriuos
uždirba iš LV agentūros.  Todėldažniausiai nesutinka mokėti į Paypal ☺.