Tema: Re: Akumuliatoriaus pakrovejas lietuviskai
Autorius: Kantega
Data: 2011-01-10 23:36:44
Na, taigi niekas ir negadina.
Manau kad visose kultūrose egzistuoja daug kalbos lygių, pradedant nuo pačio purviniausio, per kasdienę, iki aukštosios. Nieko gi čia nuostabaus. Bausti už tai yra kita tema.. Bet nesvarbu, yra kaip yra.
Ar aš teisingai suprantu: pateikinėti produkto aprašymus lietuviškai nebūtina. Bet jei pateikinėji, tai tik teisingai, nes kitaip... pyst ir bauda?