Tema: Re: Akumuliatoriaus pakrovejas lietuviskai
Autorius: Romas Z.
Data: 2011-01-10 22:57:34
Nu taip, pyst - ir ne kartą būna pyst. Televizijas juk baudžia, laikraščius.
Juk yra kalbos įstatymas ir pan.
Bauda būtų administracinė, kaip už kokio šuns kakalio nesurinkimą.

Liaudis labai įvairiai šneka. Tai jos teisė. Bet rašyti taip galima tik
kokioje grožinėje literatūroje ar kokiame urban slang žodyne.
Kiti vobščie kas antrą priedložieniją nelietuviškai glagolina - pati matai,
kiek Gintautas turi vargo, kai skaito tokią rašliavą.
Nes tokia logika sekant, reikėtų perrašyti visas instrukcijas - kad bet koks
pizdavuškės gezas suprastų, kai rašoma apie bardačiokus, salnikus ir gaikes.

Žodžiu, negadink savo (ir mūsų visų) markės ;)

"Kantega"  wrote in message news:igfnb4$a5r$1@trimpas.omnitel.net...

oho!!! pyst ir bauda...

Man tik šiaip įdomu - o kaip formaliai apiforminamos tokios baudos? Juk turi
būti straipsnis kažkoks, kažkokiam kodekse? turbūt jau ir teismų praktika
tuo klausimu yra... ?

Dėl "pakrovėjo" - tai oficialiai jis vadinamas įkrovikliu(radau pardavėjų
puslapiuose). Bet tamsi liaudis pakrovėju tebevadina... ;)