Tema: Re: PVM mokëtojo numeris
Autorius: Ruta
Data: 2011-01-06 21:24:05
Kad VMI darbuotojai patys ne viską tiksliai žino, ne pirmas kartas būtų.

Dėl registravimosi PVM mokėtoju tai gi neprieštarauju - gal taip ir
numatyta Lietuvoj. Bet pasilieku prie savo (beje, pagrįstos, tik ne
Lietuvos VMI suteiktos informacijos), kad, jeigu nesi PVM mokėtojas, PVM
išskirti sąskaitoje neturi teisės, o jei esi - privalai, yra tik
niuansų, kokiu pavidalu ir kokį procentą.

Čia ne ambicijų, bet teisinio tikslumo klausimas. Ir yra buhalterinis
skirtumas tarp sąskaitos, išrašytos Vardenio Pavardenio, ne PVM
mokėtojo, bendrai 20 litų sumai, ir Vardenytės Pavardenytės, PVM
mokėtojos, 20 litų sumai + 0% PVM pagal (nu va, specialiai tau
susiradau) LR PVM įstatymo 13 str. 6 d. Nors į Pavardenių šeimos
biudžetą įplauks lygiai tie patys 20 LT.

Nu arba mes čia kažko nesusišnekam.