Tema: Re: Provokacija
Autorius: Aras
Data: 2011-06-17 12:02:43
1) geras darbas - tai čia tau ar ir man jis bus geras? :-) Kaip suprasti "Pradinės sąlygos priklauso nuo žmogaus"? Kiekvieną žmogų tirsi skirtingu metodu ir bandysi apibendrinti rezultatus?

2) Nesu matematikas, bet ar tu nori pasakyti, kad netaikydamas išankstinio klasifikavimo taisyklės (skalės ar kaip nors kitaip) tu sugebėsi sugrupuoti rezultatus ir galėsi pasakyti, kad šitie 10 yra kilę iš granito, anie 10 iš marmuro, o likę 10 iš smiltainio? Kokiais būdais tu sugrupuosi juos? Mano nuomone, tai reikia turėti bent jau kažkokią idėją. Galbūt, galima ir analizuojant rezultatus bandyti suskirstyti į grupes pagal kažkokius panašumus...

Įdomu, įdomu...