Tema: Re: Provokacija
Autorius: Aras
Data: 2011-06-17 08:19:43
Du klausimai:
1) Ar esi nusistatęs matavimo rezultatų panaudojimo tikslą, jeigu tiriamasis nneturi žinoti pradinių sąlygų?
2) Ar sugalvojai/pasirinkai kokią pažeidimų skalę naudosi pažeidimo laipsniui nustatyti? Tegul tiriamasis ir nežino pradinių sąlygų, bet tu turi apsibrėžti, kad penki ištirtieji būtų suklasifikuoti pagal vienodas sąlygas.

Apie mąstymą. Taip, mąstymo principas gal ir vienodas, bet mąstymo temos ir to mąstymo inicijuojami veiksmai tai gali būti visiškai skirtingi. Būtent į tai aš ir kreipiau dėmesį rašydamas atsakymą.