Tema: Re: prie to paties apie TV
Autorius: ALORA
Data: 2010-08-11 15:09:49
su tokiais suntimais fokietijoj galima greitai patraukti suinteresuotų
institucijų dėmesį :)
Be to, tai ne tas, ko noriu. Seniau būdavo "geroji animacija" ar kažkas. -
tam tikru laiku, valanda ir baigėsi. O prikrauk pilną konpą multikų ir kabos
ten visą dieną. O sekti-kontroliuoti aš neturiu nei laiko, nei noro, nei
sugebėjimų, kad ten kažkokias ribojančias programas instaliuoti

bet šiaip filmukai faini :) gal reiks pas ruskį kontiuperastą užsakyt, kad
ištorentintų