Tema: Re: prie to paties apie TV
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-08-11 14:10:47
Labai aš čia žinau...;(
Žinau, kad yra tokia paslauga. Čia daugelis statosi sat. antenas tam, kad
matyt rusiškus kanalus, kadangi anglų kalba susikalbėt susikalba, bet filmus
žiūrint turi neacipalaiduot. be to, tarp "lietuvių" nemažai ir rusų. Tuo
pačiu pagauna ir lietuviškus. Kadangi aš TV nei jokia kalba nežiūriu
(išskyrus futbolą), man reikia pasigaut juos ir paklausinėt smulkiau.  Kol
kas sužinojau tik tiek, kad pasigauna ir nemokamai lietuviškus kanalus.
  O mūsų lėkštę vėjas nurovė dar pernai ir nebėra entuziazmo ją užkabint iš
naujo.