Tema: Re: api ūkę ir bites :)
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-12-01 16:29:32
nu, aš toli nuo Londono bazuojuosi - NI.
Ten 10 šalčio ir sniegas, ypač kaime, iš viso pasaulio pabaiga.
vandentiekis, praklotas bilekaip paviršium, užšala, traktoriai džypai
neužsikuria, automobiliai stačiais keliukais neužvažiuoja, buliai karvės
avys sėdi negėrę. Tiesa, praeitą žiemą taip buvo tik pora kartų po kokias
3 - 4 dienas.
 Į mokyklą eit net minties nėra.
  O kokios nors įmonės - įmonėlės, garažai - skardinėm sienom, tik kad vėjas
neužpučia ir neužlyja.. Fig apšildysi
  Bet aš šiuo metu Kaune ir žvengiu kaip ten likę tinginiai sėdi be malkų,
bo paskaldyt ir užsikurt židinį be manęs nėra kam. Netaip, kaip su tavo
palikuoniu...