Tema: Re: Kaip rasyt pasto indeksa?
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-02-23 03:40:47
Nu pvz įrašius į ebay.com postal koda, kad ir kaip jį besuformuosi, gausi špygą, lietuvos pašto kodai galioja tik lietuvoj, iš pasaulio daugumos, mes esame tik Lithuania, kaip pastebėjimas pastoviai kartu su neegzistuojančiu kodu dar rake įrašyt State/Province, kurių mat visas pasaulis turi :)
Buvau sutikęs gal tik vieną puslapį amerikonišką, kur įvedęs savo pašto indeksą 'LT10305' arba 'LT-10305'  iškart gavau užraša "Lithuania, Vilnius, Antakalnis", įvedus 10305 ir pasirinkus Country lithuania, taip pat išmesdavo tą patį, ir state/province nupilkėdavo.
 Čia kalbu apie kažkokį rimtą puslapį kuriame kažkada registravaus.. Jei rasiu linką, įmesiu kaip įrodymą..

Dar labai populiaru padaryt registracijas, kurioj pasirenki valstybę, įrašai postal code ir rašo kad tokio nėra pasirinktoje vietovėje..

Trumpai - lietuvos pašto kodai galioja tik lietuvoje..

www.videocut.lt - Pigus video montažas!