Tema: Re: Kaip rasyt pasto indeksa?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-01-11 00:54:26
Joks Lietuvos paštas nieko nestudijuos. Sakau dar kartą, kad man reikia
užpildyt formą. Sakykim, Rokfelerio banko šabloną. dažnai būna, kad,
sakykim, USA iš karto atmeta, jei nepatinka forma, per mažai ženklų ar jie
netinkami. pasitaiko atvejų, kai indeksas "netelpa"
   Pavyzdžiui, UK pašto indeksas susideda iš 7 ženklų ir tarpo tarp jų
 BT52 2ED , toks pavyzdys...