Tema: Re: ausų kamštukai
Autorius: unce
Data: 2009-07-24 09:14:31
Naudojau kamštukus kai vienu metu viršutiniam aukšte gyveno dramblių
kolonija

Yra keli tų kištukų tipai. Vieni tokie kaip kempinėlės, kiti kaip vaško
gabaliukai. Tų kempinėlių naudos visai nepajaučiau. O va vaškiniai (kažkada
gauti Lenkijoje) tai tikrai gerai nuslopina garsus, bet tuo pačiu reikia
nepersistengti, labai lengva visiškai užkimšti ausis, ko pasėkoje ryte gali
prabusti su skaudančia galva. Bet dažniausiai ryte jau būni be jų.

Dėl aliarminių garsų tai jei šiaip iškart į žadintuvą reaguoji, tai kištukai
netrukdys. Aš puikiai išgirstu ir skambutį, nors pas mane tik vibro
įjungtas.