Tema: Re: ausų kamštukai
Autorius: Saulius
Data: 2009-07-23 21:11:08
Vaistinese buna tokioj apvalioj plastikinej dezutej 3 poros kuginiu
prisitaikanciu prie ausies kempinyciu, patogu veztis kur nors ir pan,
zmogaus odos spalvos, kainuoja gal kokius 10-12litu. Dar buna tos pacios
firmos Hansaplast geltoni analogiski kaistukai, popierinej dezutej po dvi
poras, nezinau kuo jie skiriasi ir tie ir tie neblogai atlieka savo
funkcija. Esu turejes kazkokius silikoninius, nelabai patiko.