Tema: Re: Del spuogeliu anta nugaros
Autorius: hdd.exe
Data: 2009-06-29 21:03:08
Nebutinai odos, imuniteto nusilpimas duoda daug signalu apie bet kokios
rušies onkologiją ir atvirkščiai  imuniteto nusilpimas skatina onkologiją.
Bet čia beveik teorija, būrimas iš kavos tirščių, tai sudaro gal tik mažą
procentą variantų. Neimkit į galvą, tikimybė maža.
Man tai buvo signalas ant nugaros odos, kurio aš nesupratau, o išoperavus
2007-09 men. pasirodė kad pas mane ne vėžys o plonžarnių raumenyno
piktybinis navikas. Piežastis spėju nuolatinis stresas, įtampa ir
paveldimumas.

--

hdd.exe

http://www.atstatymas.lt/