Tema: Re: Del spuogeliu anta nugaros
Autorius: hdd.exe
Data: 2009-06-29 12:30:12
Man taip buvo, dabar apmažėjo. Greičiausiai tai nusilpusi imuninė sistema.
Viena iš priežaščių - nuolatinis stresas, itampa. Kaip miegasi gerai/blogai
?
Dažnam tai tik smulkmena susijusi su prakaitavimo bėdom. Rekomensuočiau
pilnus tyrimus, ypatingai retais atvejais kvepia onkologija. Tikiuosi kad ne
tai.

--

hdd.exe

http://www.atstatymas.lt/