Tema: Re: mcDonaldo maistas-uz, nieko pries ir pries
Autorius: Fwd
Data: 2009-06-29 14:07:46
Prisidėsiu ir aš :) Skrandis mano nėra geležinis, bet su juo problemų irgi neturiu. O mano patirtis paprasta. Prieš 2 metus sugalvojome su bendradarbiais pasidaryti atrakciją, nueiti į mcd. Pusę dienos stovėjo skrandis, link vakaro jau susitvarkė. Prieš nepilnus metus į kiną ėjau, alkanas, pusę dienos nevalgęs. Pasiėmiau kažkokį ten pack'ą.  Bulvytės normaliai, kola normaliai, o tas didelis sumuštinis (nežinau kaip vadinas) tai taip skrandyje užstrigo, kad vos neapsivėmiau :)
Skonis tų patiekalų gal ir nieko, bet daugiau nesiryžtu jų pirkt :)

PS. O tiems, kas leido mdc vadintis _restoranu_, reikėtų galvą nuimt:)