Tema: Re: mcDonaldo maistas-uz, nieko pries ir pries
Autorius: bullka
Data: 2009-06-29 12:36:12

"ALORA" <aloros@kompas.de> wrote in message
news:h29vfi$1uq$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> didelę kainą. Per teliką mačiau, kad makdonaldų netgi patikrinti nelabai
> eina (išskyrus sanitarines maisto iš pakelių paruošimo sąlygas), nes jie
> tiesiog idealiai apsisaugoję patentais ir "know how" neskelbiamybe, todėl,
> kol masiškai nepradės žūti žmonės, jie praktiškai nepajudinami.
> Mano galva, lietuvoje vagyti brangų makdonadišką š.. yra nesąmonė, bet
> kiekvieno teisė rinktis. Aš ir sūnui to nedrausdavau, vien tam, kad
> makdonaldas uždraustu vaisiumi netaptų :) kelis kartus ten valgė, bet kai
> pasakiau, kad žaisliuką galima pardėj nupirkti ir be tokio "valgymo", tai

Na turiu pažįstamą, kuri dirbo ten. Tai sakė ir svogūnus atveža fasuotus
vauukume ar tai džiovintus, kuriuos užpila vandeniu ir jie tampa svogūnais
:D Vienu žodžiu - kosmonautų maistas :)

Ir taip, teisingai, veža iš Lenkijos. Bet tai nereiškia, kad ta masinė
produkcija yra pagaminama blogai. T.y. kuo jų maistas pakelyje yra blogiau
nei kinietiška sriuba/makaronai iš pakelio? Spėju, kad McD net yra geriau,
nei kitų pakuotų ir greito paruošimo gaminių, nes McDonaldsas iš esmės yra
po padidinamuoju stiklu ir tai verčia nedaryti klaidų (arba, neatmeskime
galimybės, meistriškai tas klaidas maskuoti papirkimais, lobizmu ir pan.).

Aš nepiknaudžiauju. Ir tiesiog esu nieko prieš.

Mano vaikas, nusivedus ten, nerodo didelio susižavėjimo nei aplinka, nei
žaislais, nei maistu. Gal ir gerai. Nors šiaip kiekvieną kartą jei ten
nueina, į akmeninį stalų stalviršį susitrenkia galvą :))))))