Tema: Re: Kontracepcija. Spirale
Autorius: ALORA
Data: 2009-06-26 14:26:02
kiekviena priemonė turi savo šalutinį poveikį (išskyrus variantą "nesirinkti
nė vienos" :). Jeigu jokie kiti kriterijai nedomina, tai rinkis pagal tai,
kuris šalutinis poveikis tavo manymu "nebaisus". Prieš statantis brangią
ilgalaikę hormoninę spiralę, gali pamėginti pagerti kontraceptikus tik su
gestagenu (3-4 mėn.) - spiralės poveikis bus panašus, bet jeigu šis būdas
tau netinka, tai sužinosi pigiau.