Tema: Re: Kontracepcija. Spirale
Autorius: \(1\)
Data: 2009-06-26 14:16:37
Ruta, man 28. Partnerius renkuosi atsakingai, "normalumo" savoka buvo
pavartota tik tam, kad leist suprast, kad reikalingas reguliarus seksas.
Nezinau, gal kazkur blogai suformulavau. Jokiu tavo minetu salygu, kaip
paauglyste ir hormonai,  nera, yra poreikiai.
Aciu uz  bandyma pagristi neaisku man teigini.