Tema: Re: Dantu "akmenu" prevencija
Autorius: remi
Data: 2009-06-15 21:23:35
pas mane dantu akmenu budavo, galima sakyt, simboliskai, tokia gal 0,5 mm
juostele vienoj vietoj. Dantiste karta  ikalbejo juos pashalint ultragarsu,
na pashalino - bet po to staigiai pradejo tie akmenys augt, ir pasidare
gerokai didesni nei buvo, dabar kas menesi butu galima eit i procedura bet
juk kainuoja labai nepigiai. Visi kiti - mitybos, valymo ir t.t. - iprociai
nepasikeite. Taip kad manyciau, jinai bevalydama emali nubruzino, ir dabar
tiem akmenim yra "ant ko uzsikabint". Juo labiau dar ir dantenas kaskart
gerokai suzaloja tuos akmenis beshalindama, zodziu mano patirtis labai
nekokia tuo klausimu.