Tema: Re: skrandzio opa - kokios info, ka valgyti ko ne
Autorius: klausimas
Data: 2009-06-05 10:13:51
na ,o tai jei rugshtys griauzia skrandi, del to ir atsiranda zaizdos ir t.t.
ne nuo alaus jos atsiranda, o nuo jo sukeltu rugsciu padaznejimo..
be to, kuo rugstingumas didesnis, tuo greiciau suvirskinamas maistas..
is to iseina ,kad dazniau valgai ir priaugineji svorio :)
na cia siaip pamastymams..
nesakau ,kad nuo alaus nestoreji :)