Tema: Re: skrandzio opa - kokios info, ka valgyti ko ne
Autorius: bzik
Data: 2009-06-05 09:56:36
klausk mediku :)
tik man is principo idomu, kokia logika ryt chemija vardant pasveikimo, bet
tuo pat metu nieko nekeist. Tie patys principai kaip per reklama matomos
apkunios personos, kurioms nuo persirijimo stoja skrandziai ir skauda
kepenis, bet stebuklinga piliule grazina sveikatos pojuti ir vel gali sest
prie stalo.