Tema: Re: pirmi dideli zhingsniai link ZHIV vakcinos
Autorius: Fla
Data: 2009-05-27 10:21:47
Edvinas wrote:
> Čia ne asmeninis susirašinėjimas. Jį skaito krūva žmonių. Rašymas bile
> kaip yra elementari nepagarba skaitysiančiam.

Su savo issisokimais, ir pareiskimais apie silpnaprocius jautiesi nusipelnes pagarbos?
Cia is serijos "juokiasi tualetas kad apsh*ktas klozetas"? :))

> Pvz. man yra nepatogu skaityti šveplą tekstą. Jis mane erzina. Ir, žinau,
> kad aš esu toks ne vienintelis.

Nepatinka, nepatogu - iseik. Vienas newsu herojus jau buvo taip padares :)
Cia ne tavo asmeninis "forumjiukas", skirtas tenkinti tavo fetisha nosinems
ir "pauksciukams".

> Pratęsiant tavo logiką — ir elementaraus elgesio taisyklių reikia
> laikytis tik oficialiose vietose. Kadangi čia neoficialus bendravimo
> būdas, tai, manau, kad nesupyksi, jog nuo šiol kiekviename laiške imsiu
> tave įžeidinėti, OK? Juk neoficialu, mintį pagausi :)

Iskreiptai tu ta "logika" pratesineji. Savo zodziu dejimo oponentui "i burna" budu.
Zhiu, taip tesiant tuoj gausim, kad ir miegoti su kostiumu ir kaklaraisciu reikia
pagal (tavo:) "elementaraus elgesio taisykles".

O del izeidinejimo - zinoma gali. Gi jau pratrukai, ir pradejai tai daryti :)
Todel as savo ruoztu galiu drasiai tau sakyt "eik nach*i!", ir nesijausti del to
nepatogiai.

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)