Tema: Re: pirmi dideli zhingsniai link ZHIV vakcinos
Autorius: Toxis
Data: 2009-05-23 00:01:50

> ir apskritai, dedant linką gal ir visai mandagu būtų bent sakinį parašyti,
> apie ką ten rašoma. ne kiekvienas gi turi laiko visus linkus atidarinėti
> .. aišku, jei tau norisi apie tai pakalbėti ;)

tiesiog vardan asmenines apologijos:

kaip matome net shio posto virshuje subjektas esti "pirmi dideli zhingsniai
link ZHIV vakcinos". Subjekte matome daug kam nesuprantama lauzhyta,
internetine kalba parashyta zhiv (tebunie ziv, ar hiv) - valio, bet like
topiko zhodzhiai daugmazh ishsamiai aprasho linke esanchio teksto turini
"pirmieji zhingsniai link <nepazhystamos ligos, ar reishkinio kodiniu
pavadinimu zhiv> vakcinos - taigi, jei kazhkam pasidaro idomu - kas tas
<zhiv> ir kokie chia tie stebuklingi zhingsniai, ar tiesiog mes domimes
vakcinavimu ar mokslo pasiekimais apskrytai - mes tiesiog spustelim ant
linko ir pachiam puslapio <head>'e matom anglishka uzhrasha "HIV Vaccine
From Engineered Plants: Mice Form Antibodies Against HIV Protein:" ish kurio
mums jau turetu paaishketi, kas gi yra tas mistishkas zhodis zhiv - o jei
musu net nedomina jokios vakcinos, jokie pirmi zhingniai ir jokie
nesuprantami zhodzhiai - mes tiesiog ignoruojame shi posta ir gyvename
toliau. Vienintele situacija, kurioje galetumem tiketis tokios audringos
reakcijos, jei tas mistinis ir nesuprantamas zhiv kam nors asocijuotusi su
mielais pukuotais gyvuleliais, todel pasisodine savo nepilnamechius vaikus
ant keliu jus bandytumet atverst shi puslapi o ish jo ishshoktu yvairios
zoofilijos beigi kitokios, juodos pornuchos nuotraukos, ko pasekoje butu
sutraumuoti jusu vaikai bei kaimynai. Dabar gi, ash tikiuosi niekas
nesitikejo linko viduje pamatyti minkshtu pukuotu gyvuliuku, o net jei ir
tikejotes vienintelis jausmas kuris jus tokiu atveju galetu apimti, tai butu
nusivylimas pamachius daug raidzhiu - kiek man zhonoma alergija skaitymui
pasireishkia tik chiaudejimu (pirmoji raide  yra  5toji lietuviu abeceles
raide o ne dvigarsis -ch-) ir mieguistumu, todel ash nesijauchiu nusikaltes
visuomenei ir visishkai nesigailiu
:)