Tema: Re: Sienlige birzelio menesi! (slyksciausias metu menuo :) )
Autorius: CatBlack
Data: 2009-05-21 15:19:50
Tai cia tas stebuklas?:) Tada tai jokia naujiena.
Loratadinas - tai tas pats Claritine, Lomilan, Loradon, Loratin ir kt. Pilna
kiekvienoj vaistinej LT.

Aisku, kaip jau minejau, jei padeda tik zalios tabletes, tai kitos gali buti
ir neveiksmingos:)

"k@z" <as@as.lt> wrote in message news:gv3aj4$mqo$1@trimpas.omnitel.net...
taip, tu teisus. Bet kiti vaistai nuo alergijos neturi nei vieno is sitos
grupes.
http://www.cvs.com/CVSApp/catalog/shop_product_detail.jsp;jsessionid=6Q85KJrFWgvGJv7lx5bwqnvkRWnGKspTWhMLFrBtzD62yVYWH6kb!28109407?filterBy=&skuId=232641&productId=232641&navAction=jump&navCount=1&no_new_crumb=true

cia raso apie:  Per Tablet: Loratadine 10 mg,  tai turbut cia yra vienas is
tos grupes. Nu anyway, nesu daktaras ir nzn tu vaistu grupiu, bet esme manau
supratot.