Tema: Re: Sienlige birzelio menesi! (slyksciausias metu menuo :) )
Autorius: CatBlack
Data: 2009-05-21 13:22:26
Gali buti, kad kazkuris draugas kazkada vartojo kazkoki alieju. Todel siulau
pasitepti mentoliu aplink akis - is karto nuima slogos simptomus:) Panasiai
kaip raminamieji nuo trydos:)

"Dex" <virginilijus@one.lt> wrote in message
nesu tikras, nes draugas vartojo dar kai mazas buvau ;) gal dar kas nors
pakomentuotu...

Bet mintis mazdaug tokia - labai maza kieki aliejuko pasitepi lyg ir
virs virsutines lupos, kad garuodamas jis vesintu nosi.

Ir (gal but) panasiai daroma po akimis (bet sakau, galiu klysti).

tikrai zinau kad jam padedavo, t.y. vienas patepimas, gal kol pilnai
nugaruodavo, valandai pasalindavo visus simptomus.
Metodas tikrai zinomas tarp netradicines medicinos atstovu, taip kad
pasidomejes tikrai turetum surasti.

Dex