Tema: Re: elipsinis treniruoklis
Autorius: android
Data: 2017-03-26 22:00:47
----- Original Message -----
From: "nekas" <nekas321TRINTI@gmail.com>
Newsgroups: omnitel.commerce,omnitel.building
Sent: Monday, January 16, 2017 11:30 AM
Subject: COM: drabuziu pakaba

Artejancio pavasario proga parsiduoda drabuziu pakaba Kettler Skylon 3, dar teoriskai galima naudot
kaip elipsini treniruokli.
Pirktas dar uz litus, naudotas daugiausiai pagal paskirti, t.y. butent drabuziams kabinti.
Yra smulkus defektas, nuluzes vienas varztas, bet greicio neitakoja.
Samovyvoz is Vilniaus, nes jis sveria kokia 50kg, nera kaip patogiai paimt ir reikia kraut turbut i
busika.
Kaina 20% naujo - tai 200 Eur.