Tema: Re: elipsinis treniruoklis
Autorius: pa@pc.lt
Data: 2017-03-25 19:49:23
Mėnesio abonementas į sporto klubą- universaliau už bet kokį treniruoklį
namie

"Resolut TB"  parašė naujienų news:ob3nkq$71c$1@trimpas.omnitel.net...

Visiskai pritariu - gana greitai patampa rubu kabykla .
Del pulso/kaloriju - px. Daug geriau juosta ant krutines, ar laikrodis
(netikslu)  su pulso matavimu. Kur kas universaliau . Kaloriju matavimas
isvis briedas . Nu gal saves nuraminimui, kad galetum po sporto eklera
suest ...