Tema: Re: ner draugu reikia psichologu
Autorius: angel dark
Data: 2017-03-03 14:03:12
neuriu ka tau pasakyt, keistai klausi, nebent
jei toki pazysti buvo Romas Kalanta, tai jis buvo psichinis ligonis.

jibal as kas man beatsitiktu nesutikciau gydytis ne uz ka.
jie prievarta gydo.
kas gero prievartoj nezinau.

nedaro diagnostikos, todel neitikina.
cia zaidimas tikejimu.
o tikejimu nezaidziama....

yvedamas toks terminas, kad esi nekritiskas savo ligai....
tokia bybiene, kad truksta zodziu.

"svyt"  wrote in message news:o93h66$9kl$1@trimpas.omnitel.net...

Bet nesigydyt irgi ne iseitis tau butu, po gydimo juk kiek pagereja?

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/