Tema: Re: Re:ner draugu reikia psichologu
Autorius: svyt
Data: 2017-02-27 12:13:02
Nesu niekad jokioje gulejes, is kur man zinot, manau kad visgi yra
 kazkoks gydymas, o bendraut su tavim gydytojai aisku kad netures
 laiko, tam yra palatos kaimynai. Negali bendravime tik imti pats
 neduodamas, jei nori kad tave isklausytu turi ir pats isklausyt
 kita zmogu. O padet as tau nesugebesiu, suprast tave gali tik
 kitas toki pat sutrikima turintis, gydyt tokius sveikayos
 sutrikimus as nesu profesonalas, net megejas, zinau daugiau
 stereotipus, tad gydyt irgi negaliu. Pats turi pazint savo liga,
 susitailyt su ja, stebet save- tik taip galesi pilnaverciai
 gyvent. Kitus kaltindamas sau nepadesi. Zinau, kad labai padeda
 baznycia, ypac tikejimo zodzio, apsilankyk, gal rasi ten sau
 ramybe.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----