Tema: Re: Alkoholis
Autorius: AlgirdasK
Data: 2016-09-13 14:50:51
Nesakau, kad ypatingas. Tai vienas is judejimo budu, sanariams matyt
sveikiau yra lankstytis, nei, kad buti nejudamoj padety - tokia ju ir
paskirtis. Aisku jeigu tupciosi su 150 kg stanga, tai gal ir neiseis i
sveikata. Kaip, kas juda cia jau asmeninis reikalas. Tik dazniausiai
tiems kam sunku begiot (nemegsta) prisigalvoja priezasciu kodel nebegti.